Επιπρόσθετες υπηρεσίες
-
Προσωπική παροχή υπηρεσίας καθοδήγησης ('coaching') στον Ιδιώτη Ιατρό, ή Συμβουλευτική ('consulting') στον Επιχειρηματία Υγείας.
-
Η ανανέωση – εμπλουτισμός της ιστοσελίδας του Πελάτη
-
Το προσωπικό management έναντι προμηθευτών, συνεργατών - Ιατρών, κλπ
-
Η διαχείριση των επαφών, τόσο τηλεφωνικά όσο και ηλεκτρονικά (follow ups, ευχές σε εορτές, κ.α)
-
Διείσδυση τόσο στην Αττική, όσο και σε περιφερειακούς Νομούς της Θεσσαλονίκης (Κατερίνη, Κιλκίς, Σέρρες, Δράμα, Καβάλα), στην Θράκη, στους Νομούς της Θεσσαλίας – Μαγνησίας (Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα, Βόλο) και στην Πελοπόννησο
-
Ολιστική υποστήριξη του Πελάτη, η οποία περιλαμβάνει:
-
Εκπαίδευση γραμματείας στη διαχείριση ασθενών, τυχόν προβλημάτων, στις ενέργειες marketing – προβολής, στη διοργάνωση μικρών εκδηλώσεων
-
Παροχή συμβουλευτικής σε θέματα marketing, οικονομικών, ηλεκτρονικής προώθησης, ανταγωνισμού, Αγοράς, κ.α.
-
Αποστολή εταιρικών δώρων σε αποστέλλοντες και πελάτες
-
Επιμέλεια, έκδοση και προώθηση τακτικού Newsletter προς τους πελάτες